Forumnyheter:

Nytt forum om bokföring!

Huvudmeny

Efterlyser helheltslösning för många olika företag!

Startat av Snöskottaren, februari 04, 2015, 09:39:35 AM

Föregående ämne - Nästa ämne

Snöskottaren

Hej, jag gör bokföring åt 5 aktiebolag och 5 enskilda firmor. Jag har tidigare använt olika gratisprogram för dom enskilda firmorna och det fungerar ju ok. Även för aktieolagen har jag laddat ner gratis prov och sedan inte förlängt men nu är jag lite leds på att tjorva med det :)
Jag behöver någon helhetslösning som inte kostar skjortan...??
Bokföring, bokslut, ÅR, skatt... visst kan jag göra mycket manuellt för det har jag ju alltid gjort tidigare men nu är jag leds. Varje program för sig kostar ju flera tusen, sedan är det serviceavtal på det. Och dom man betalar per månad blir ju minst lika dyra och med tanke på att det flesta är väldigt små företag så blir bokföringsprogrammet årets största kostnad!

/Tack på förhand

Caroline @ e-conomic

Hej,

Jag heter Caroline och arbetar hos bokföringsprogrammet e-conomic. Jag ska berätta lite kort om de två olika lösningar vi har som skulle passa dig.

e-conomic är ett komplett molnbaserat bokföringsprogram inkl. fakturering, momshantering, rapportering osv. Att vi är i molnet betyder att du inte behöver ladda ned programmet lokalt på din dator, utan istället har åtkomst överallt där det finns internet. I vårt största paket som kostar 289 kr/månad ingår 4000 transaktioner per år samt alla våra tilläggsmoduler (som t.ex. tidsregistrering, lagerhantering och budget) och gratis support, hjälpfilmer och hjälpartiklar för programmet. Den här typen av lösning används av redovisningskonsulter när deras kunder också vill ha åtkomst till e-conomic.

Då du har 10 företagskunder kan du blir byråpartner med e-conomic. Då får du ett fördelaktigare pris och funktioner som t.ex. åtkomst till alla kundkonton med en enda inloggning. Läs mer om att vara byråpartner: https://www.e-conomic.se/bokforingsprogram/redovisningskonsult-och-revisor. Den här typen av lösning används av redovisningskonsulter när deras kunder inte behöver åtkomst till e-conomic.

Vi kan också, kostnadsfritt, hjälpa dig att föra över all data från ditt gamla program till e-conomic, se www.e-conomic.se/bokforingsprogram/gratis-dataoverforing

Vh. Caroline
e-conomic.se