Hej!
Jag har innan sommaren tagit över bokföringen helt då vår redovisningskonsult är på annat uppdrag.
Jag har lite minneslappar som jag följer och går även tillbaka i bokföringen för att se så jag inte missar något.
Nu när jag gick tillbaka så såg jag att det tidigare var med bland verifikationerna upplupna arbetsgivaravgifter / sociala avgifter varje månad fram till maj månad.
Men det har jag inte tagit med, visste inte om att det skulle vara med.
Så hur gör jag nu?
Ska jag ta med det i efterhand med de datumen som det skulle vara eller tar jag med allt med dagens datum?
Försökte ringa till vår gamla redovisningsfirma för där är en tjej som kan hjälpa oss men hon var på kurs nu..
Blev lite orolig att jag har kladdat till det alldeles för mycket nu.
Jag har innan sommaren tagit över bokföringen helt då vår redovisningskonsult är på annat uppdrag.
Jag har lite minneslappar som jag följer och går även tillbaka i bokföringen för att se så jag inte missar något.
Nu när jag gick tillbaka så såg jag att det tidigare var med bland verifikationerna upplupna arbetsgivaravgifter / sociala avgifter varje månad fram till maj månad.
Men det har jag inte tagit med, visste inte om att det skulle vara med.
Så hur gör jag nu?
Ska jag ta med det i efterhand med de datumen som det skulle vara eller tar jag med allt med dagens datum?
Försökte ringa till vår gamla redovisningsfirma för där är en tjej som kan hjälpa oss men hon var på kurs nu..
Blev lite orolig att jag har kladdat till det alldeles för mycket nu.