Hej,
Sitter med en preliminär resultaträkning framför mig för inkomståret 2011 för ett litet AB och funderar hur ska man fylla i "Beräknade utgifter under beskattningsåret" i synerhet raden med utgifter för anställd personal...
Vilka konton ska man ta med?
Funderar på konton avseende löner, pension, övriga personalkostnader (utbildning). Hur blir det om företaget har gjort utdelning under inkomståret 2011, ska den också med?
Tacksam för (snabbt) svar!
Nina
Sitter med en preliminär resultaträkning framför mig för inkomståret 2011 för ett litet AB och funderar hur ska man fylla i "Beräknade utgifter under beskattningsåret" i synerhet raden med utgifter för anställd personal...
Vilka konton ska man ta med?
Funderar på konton avseende löner, pension, övriga personalkostnader (utbildning). Hur blir det om företaget har gjort utdelning under inkomståret 2011, ska den också med?
Tacksam för (snabbt) svar!
Nina